the byte community forums

Who’s had the same annoying ad on YouTube?

So, you’re on YouTube, and an ad pops up, it’s fine cuz you can skip. But what if you’ve had the same ad OVER AND OVER again, it’s become so annoying! Who’s had a situation like this and what is ad is re-occurring? I’m having this situation right now, it’s literally spam at this point!

7 Likes

Just get a few ad blocks and ur life would magically transform into something better

4 Likes

I’m talking about on mobile sadly…

3 Likes

Well, mobile version succs (I just watch it in browser, maybe this ll help)

4 Likes

changed from off topic to youtube & other services!

4 Likes

Oh that’s great I keep forgetting bout thay

4 Likes

Hmm Grammarly.

6 Likes

Keep getting these drop shipping ads all the dang time. Trying to start my own buinsess, but it has nothing to do with that. Annoying to say the least.

3 Likes

Oh I can’t forget that over the top American voice acting!

2 Likes

The anti vape ads

2 Likes

On my phone i always use chrome, so i rarely get ads watching YouTube that way. But yeah it sucks getting the same ads on the app and now im getting 2 ads, and no longer the skip after 6 seconds but skip after 15 seconds. Oof. So Chrome is the best way to watching on mobile imo. :sunglasses:

1 Like

Did you know that chrome will soon only allow Enterprise subscribers to have adblock. So you can’t adblock annoying YouTube ads

1 Like

Wix website builder

3 Likes

All I ever see are Grammarly and Wix ads on YouTube, so as a result I always skip the ads which I know is not good for the creator, but YouTube needs to shake up the ads if they want people to watch them. After the 50th Grammarly ad, I get it, enough.

2 Likes

ALWAYS will be the same ad it’s becoming just like television where we will see the same commercial 3 times in a row :rofl: #ByteFam

2 Likes