the byte community forums

What happens after we die?

What do you guys think happens after you die? Where does our souls go? Heaven/hell? Reborn? Just die and that’s it? I wanna know what you guys think bc everyone has their own beliefs !!

6 Likes

I don’t know. Imagine that we just end up being eaten by a squirrel who carved a just a little bit and that’s it. I don’t know. Imagine we become energy or imagine we end up reincarnating. I don’t know. What really matters is that when you die you’re sure you lived and loved your life to the fullest. (I had to say that I don’t know like four times intentionally cuz… I don’t know)

4 Likes

Man I haven’t lived my life to the fullest /:

1 Like

Then fuck it and do it!!! Im sure you can. I’m trying and I’ll keep trying.

1 Like

hell nah im not abouta do this at 1 in the morning ill be back

5 Likes

Maybe we just don’t exist

8 Likes

Hehehehe

2 Likes

I kinda think we just dream

1 Like

uh

i hope this doesn’t give people existential thoughts

4 Likes

Game is over and the stimulation sucks

1 Like

We start over but this time with one less :heart:. 3 strikes and yo out.

1 Like

Medical students will do tests on your body

4 Likes

idk about u guys but
after i die, i’m haunting tf outta all of ya :smiling_imp:

4 Likes

I believe the funniest moments of our lives are saved into a compilation which God watches and if we make him laugh we go to heaven.

4 Likes

Lean more to reincarnation. According to physics all energy can’t be created or destroyed so I lean more to that side.

1 Like

Never thought of that till now :joy:

1 Like

Have you heard of near death experience? Just watch a documentary on Youtube, since that gives you an answer.

1 Like