the byte community forums

Tik Tok Rewind is a thing


#1

Okay so apparently Tik Tok Rewind is gonna be a thing and I’m not sure wether to feel fearfully intrigued or morbidly digusted🤣


#2

all that i know is that i wanna be tracer


#3

but i’m already tracer


#4

What is that? I’ve heard lots of people say it…


#5

apparently a meme i havent heard about…which indicates i am indeed getting old…welp see yall in the papers im out


#6

tracer is a character from overwatch and the meme is a reference to a song


#7

I’m already Tracer


#8

Oh right. Thanks.


#9

Do you have any proof/links?


#10

I have Tik Tok so I got a notification about it. I checked it out and to my surprise it’s real. This is a screenshot of the post by the official Tik Tok account, confirming it’s happening.


#11

hit or miss…

guess i have no friends
huh


#12

Bruh the world isn’t ready for this :upside_down_face:


#13

Yeah they did one last year when the app was still called musically.


#14

Ew. Ew. Ew. Ew.


#15

Here it is http://vm.tiktok.com/J9V9Aa/


#16

this is what put me off of overwatch. can’t play it. i just want death.


#17

^^ An accurate representation of me on my period :joy::sob:


#18

Omg I just watched it :expressionless: much better than YouTube rewind tho :tea::tea::tea:


#19

I haven’t seen it either and I’m 17​:joy::joy: I must be old too :eyes:


#20

But did they nerf bastion???