The a-z game


#1

the alphabet game! a classic in primary school that everyone played on msn, right?

…probably not.

anyways, you just list every letter of the alphabet

copy/paste this:

A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z

and next to each letter write a word that you feel represents you. they could be names of games, tv shows, foods, artists, favourite colour, memes, whatever you think feels the most you.

(don’t forget to add your preferred name/nickname at the top of your post)

here is mine for reference:

Summary

My name is Jay.

A- awkward
B- buffy the vampire slayer
C- crazy (in luv beyonce bih)/cheeto dust
D- dank memes/dlc expansion packs
E- eternal torment
F- food
G- guild wars
H- hugs!
I- iNcEpTiOn/incognito mode
J- java script
K- kanye
L- loser
M- muse
N- nerve gear (sao)
O- ocarina of time / owo
P- python (language)
Q- quests
R- radiohead
S- steamed hams/succ
T- trash
U- …uterus? /uvuvuevuevue enyetuenwuevue ugbemugbem osas
V- video games/ v2~
W- weirdo
X- xena warrior princess
Y- young justice
Z- zelda/zimbabwe (pls tell me at least one person gets the reference ffs)


#2

Lmao I have a test tomorrow but i just came back from work and I’m now brain dead so I’m down for this:

My name is sarah and, I am…

A - awkward
B - bouncy
C - curly hair (also frizzy)
D - DoGS / DAVID DOBRIK
E - Extroverted when i don’t know them that well (yeah ik it’s usually the other way around but I’m shy and awkward around my friends)
F - Film Directing/making/writing
G - GUITAR YEAH BOI
H - “heLL YEAH”
I - Interesting
J - jazz hands (i make them when along with “cool guns”)
K - Kool beans
L - Lmao (i say this a lot)
M - My life’s a joke
N - Nerd for books
O - Ocean
P - pig
Q - QANTAS
R - Reading
S - shakassssss :call_me_hand: (thats what the aussies call this hand symbol in my area)
T - Trees are great I love to climb them
U - ummmmmm i cant think of anything sos
V - VIOLENCE IS NOT THE ANSWER (i am very passionate about stopping domestic violence)
W - waves are my favourite thing in the world.
X - X files theme song
Y - yeah i want to sleep
Z - Zebras are cool


#3

My name is Emily- these words debatably May or may not describe me

A- Always hungry
B- Boi (yeA bOiii) (ew)
C- Crackers
D- David Dobrik is my Dad
E- Emily Arlin is the best Youtuber
F- Food
G- Get out me car
H- How do people think water isn’t wet
I- I just don’t understand
J- Just accept water is wet
K- Keep ur wrong opinions 2 urself
L- Lacking smartness
M- Muffins
N- no mushrooms allowed
O- “Okay” not “k”
P- People are gNaRLy
Q- Quit ur job & be a Musical.ly star
R- Run from responsibilities
S- So tired rn
T- Timmy Turner
U- Ugh I’m SO hungry
V- Very Hungry
W- Where the HECK my food
X- Xylophone
Y- Y am I SO hungry I’m gunna DIE
Z- Zoo


#4

a - accurate
b - boujee
c - 《£€^+¡v€
d - Dumbo the flying elephant is my spirit animal
e - earnest
f - fanboy
g - Gossip Girl
h - Hogwarts
i - interesting
j - jumpy
k - Keeping Up with the Kardashians
l - lit
m - @mistermatt :wink:
n - nope
o - One Direction
p - passive
q - quizzes on BuzzFeed define me
r - reading is life
s - shy on the outside
t - Takeshi
u - ummmmmm yea ok
v - vroom vroom
w - working all day every day
x - Xtra
y - yea
z - :zzz:


#5

Hello class my name is:

A - Asher @asher (follow me on the v2 community forums) woah
B - Beware lest ye stay up past 9pm
C - Chicken is for sure the best meat
D - Despite my depressed appearance I’m actually fine and have nothing to complain about
E - Emily @Arlin is the best youtuber
F - is for friends who do stuff together
G - Guava candies cure everything
H - Hello darkness my old friend
I - I’m always right why don’t people get that
J - Jokes r noT my thing
K - Kan I go home pls
L - Lethargy is a sin in my books :open_book:
M - Music is like the only thing that makes me happy
N - No running in my lobby
O - Ohmygod why am I still doing this
P - Pretending to be successful is an extreme sport
Q - Quest for the perfect meme is a never-ending journey
R - Rest is an essential human need
S - Stop talking pls @ the girl beside me
T - This is getting hard and I regret doing this
U - U really need to stop talking about your sister being vegan Sarah (the girl beside me) nobody cares
V - V2 I’m coming for U
W - Why are my classmates all just the worst
X - Xistential crises are my thang
Y - Y is this post the only thing I’ve ever committed to
Z - Zucchinis why do they exist when there’s cucumbers

Please somebody read this I put a lot of hard work into it


#6

Got me that #promo :sweat_drops::sweat_drops:


#7

The Zucchini one has me deaddd :joy::weary:


#8

Hey fam, I’m Cesar and im…

A - Astringent
B - Burning through flames
C - Clonable
D - Detergent cuz why not
E - Emancipated
F - F***able (debatable)
G - Gossiper (Non)
H - High (Sometimes)
I - Imminent cuz yeah you know why
J - Joking (most of these words dont make sense)
K - Kidding (I’m Not)
L - Lol(able) dont laugh at me though
M - Mournable
N - Non promiscuos
O - Original (Maybe?)
P - Poet, a
Q - Quotable (i hope someday)
R - Rare gem (hahaha)
S - Shy (kind of, but not always)
T - Typical (yet im proud of myself)
U - Uberified (cuz i like platforms)
V - Verified, I’m(not) at twitter
W - Workaholic
X - Xenophile cuz i love people from around the globe :earth_africa:
Y - Yawning (its late and i should sleep)
Z - Zestful (fancy right?)


#9

Amelia
Bratz (the movie/dolls)
Couragous (i wish)
Dominos (good pizza + v retro)
Elephant
Fuckyeaaah (v2 is coming out)
Gone (my edges when i sleep)
Homework (that one thing i never do)
I (me, myself and I)
Joker (sorta am one)
Killaaa (I have some killer shoes?)
Love (you gotta love love lol)
Mine (keep your hands away from my food)
No (my favourite word sometimes)
Open (actually v open about deep things and feelings)
Pepper (no, white people don’t only season their chicken with pepper)
Quantamphysics (something i’m too dumb for)
Relax (i do that on the daily)
Special (i always tell myself i’m some work of special art when i feel bored)
Tiger rawr Xd
U (u so freaking precious when u smile)
Vagina (every person who has this and the other thing should be proud of having one?)
Where (bishhh where?)
Xsanity (some made up bull)
Y0
Zone (can easily b in my zone)


#10

i fully appreciate the effort you put into your post


#11

I’m Alice and I’m

Alice
Beautiful (debatable)
Consistent
Darling
Effervescent
Free
God
Happy
In bed
Joking
Kidding
Laughing
Marvellous
Nice
Orange
Possessive
Queen
Royal
Stealthy
Truthful (yup 100%)
Useful
Vicious
Wierd
Xray proof (is this a thing)
Yummy
Zebra


#12

My name’s Jayce. :stuck_out_tongue:

A - Apple (the tech company)
B - Boshi (from Super Mario RPG)
C - Crazy Taxi (favorite arcade game)
D - Dolphins (favorite mammal)
E - Elephants (second favorite mammal)
F - Funny (at least I try to be)
G - GameCube (favorite game console)
H - Happy (I’m just always happy)
I - Internet MEMES (because why not?)
J - Jack-O-Lanterns (they can be either super cool or super scary)
K - Kool-Aid Man (you can just hear him say it can’t you)
L - Loving (:heart:)
M - Marvel Studios (Infinity War HYPE)
N - Nintendo (my favorite game company)
O - Octopus (I dunno I just like them)
P - Popcorn (favorite snack)
Q - Q*bert (second favorite arcade game)
R - Red (my favorite color)
S - Snakes (I actually like snakes don’t judge please)
T - T-Rex (favorite extinct thing)
U - Underpants (as in Captain Underpants)
V - Vine (why would I be here otherwise?)
W - Walkman (if you know what this is you’re the best)
X - Xylophone (couldn’t think of an interest/personality that starts with X)
Y - Yoshi (favorite video game character, really my favorite anything)
Z - Zebra (third favorite mammal)

Wow that was harder than I thought :sweat_smile:


#13

Hi there, I’m Tomek.

A - Acapella - (I wish I could sing.)
B - Blue - (This is my favorite color.)
C - Cancer zodiac - (I’m a July baby.)
D - Doctor - (I want to eventually get a Ph.D. to teach.)
E - Elephants - (Because my mom always draws cartoony ones on everything, and now, I do it, too.)
F - Father-elect - (I want to eventually have kids. I want twins, which I know is a tall order. But it would preferably be one boy and one girl and then just be done.)
G - Grimmie - (As in, Christina Grimmie, who’s time was cut short, but was nonetheless an amazing singer and person.)
H - Hogwarts - (A place where I wish I went to school.)
I - iPhone - (Sorry, but there’s just nothing better out there yet.)
J - Jeeps - (I love them and will buy/acquire one in the near future.)
K - Kreativity - (Don’t just think inside or even, outside the box. Create a new one.)
L - Long distance runner - (I love running 5ks. Just don’t ask for my time, at least I can finish them.)
M - Manatee - (This is my favorite marine mammal. I wrote a report in elementary school about how they were endangered, and now, they’re not.)
N - Never stop improving! - (This is my mantra.)
O - Optimistic - (I look at the positive side of things.)
P - PUGS - (Because I will get one and name her Kinga.)
Q - Quarters - (I used to collect all the state quarters when I was younger.)
R - Rutgers - (I am graduating from the university in May.)
S - Summer - (I like warm weather instead of cold.)
T - The Voice - (Because I’m currently watching it, and I hope Brynn Cartelli or Jackie Foster wins.)
U - United States - (I live there.)
V - Vans - (My favorite brand from which to buy shoes.)
W - Water - (It’s a super big element in my life, and I am drawn to it.)
X - XOXO - (Hugs and kisses.)
Y - YouTube - (I’m obsessed and want to start a channel.)
Z - Zeal - (When I start something, I put 100% into it.)

I really enjoyed this.


#14

i appreciate how well written this is.
(i really miss christina grimmie too)


#15

Alyx

Bingo

Cat

Dog

Elephant

Fry

Giraffe

Hat

Iguana

Jigsaw

Kangaroo

Leotard

Michael

Nothing

Octopus

Ping

Question

Ringtone

Singer

Tiger

Umbrella

Vixen

Wing

Xylophone

Ying

Zoo


#16

Apple

Book

Charisma

Discord

Expanding Brain Meme

Fortnite

Goblins From Mars

Hit me up!

Instant Messaging

Just kidding!

Kahoot

Lel

Metalica

Nobody Can Drag Me Down

Oshaberi Doubetsu

Pizza

QBert

Reddit

Sony

Television

Ur mum gae

V2

Windows 10

Xylophone

YouTube

ZAYN


#17

hi there!

click here for a virus

A-arf!
B-barf
C-coolio
D-doges
E-everything is something
F-funfunfunfunfun
G- get out of my swamp
H-hello there
I- i like cheese
J- jokes that aren’t funny
K- (2)kewl for skewl
L- lol rip
M-music
N-nani
O-omae wa mou shindeiru
P- pokeeeeemooooonnnn
Q- Qineedideas
R- ravioli ravioli give me the formuoli
S- super coolio
T- too many turtles
U-undertale
V-very coolio
W-way coolio
X- x is a coolio looking letter
Y- y can’t i think of any good ideas anymoah
Z-zuper coolio!


#18

A - Adam (me) is ready for v2…
B- …Because I loved vine.
C- Can’t it come out sooner?
D-Damn! guess it can’t be rushed
E-English can’t express my hype for v2
F-French can’t either…
G-German probably won’t do…
H-Hindi definitely can’t !
I-Indonesian can’t…
J-Japanese…?..no.
K-Korean? I don’t even speak Korean…
L-Lebanese…? Without a question! (Not sure if that’s a language)
M-Malayalam is too hard to speak,so…NO!
N-Nordic?..naah
O-Orrisian?..don’t think so
P-Pakistani is too much like Hindi so it’s unoriginal so it doesn’t count
Q- “…” (get it? I used Quotation marks)
R-Rabadi is too ancient of a language to speak
S-Swahili I don’t know
T-T (LMAO,that’s the crying emoji)
U-Uzbekistan doesn’t have a language of it’s own…right?
V-V2 has a scripting language. Does that count?
W-Whatever language that fits
X-Xandarian is a fictional language so that can’t express my hype
Y- Y do I do things like this?
Z- Ze language Kald French iz zo hard to learn
.
.
.
.
.
.
Moral of the Story: there aren’t any languages that start with T,W and Z.
I really tried on this one so show me some love


#19

That’s basically 2017-18 in a nutshell


#20

That’s basically 2017-18 in a nutshell