the byte community forums

Is anyone else already planning the exact videos they'll make?


#1

I have a notebook that I’ve been filling with the random ideas I get and writing outlines for them because I’m soooooo excited! anyone else?


Byte Vids Ideas?
Is anyone else making lists of video ideas?
#2

Me too. I’m 157 ideas in…lol


#3

There’s quite a few threads discussing this matter. Seems like a bunch of people have either already shot some stuff, or they have ideas written down


#4

Everyone try to use the other threads that already discuss this topic.


#5

Yeah, i have 20 ideas


#6

157? Damnn u have videos for a year!


#7

woah damn! give me a few days and I’ll probably have about that many at the rate I’m going :joy:


#8

ah sorry, I searched but I couldn’t find one :joy: I’ll take another look.


#9

I’ve got a few wrote down but 157!? Dayum


#10

I made two videos that I’m sitting on so far. To tell you guys the truth I haven’t made content in over a year so I’m feeling a little rusty :sleepy:


#11

Come on man we all know it’s you only have 156 ideas in :stuck_out_tongue_winking_eye:


#12

Me too! Im at around 150 and i still have more


#13

Dang dude, that’s crazy! I’m only 55 in. I’m kinda picky I think haha


#14

I’m bout 36 ideas rn


#15

im 97 ideas down and 15 raw videos none edited. thinking if i should save the raw ideas or post them on another platform while i get other ideas


#16

Am I the only one that haven’t wrote down ideas yet?


#17

nah I’m sure there are other people :stuck_out_tongue_closed_eyes:


#18

I do have a handful of ideas, some humorous and some artsy, however, most of the stuff I’ll end up posting might end up being very in the moment. I’m gonna make a team with my buddy and we’re just gonna post things we find funny :slight_smile:


#19

ah sweet! that sounds fun! I’m definitely more excite for v2 the my friends are :joy:


#20

I had these ideas back when Vine was around but I was much later to the app