the byte community forums

Byte Usernames

What’s your Byte username going to be? Put it here so you can follow everyone! (for non beta users)

My name is gonna be “ruff” because that’s my name and I’m not creative enough to come up with a good name.

3 Likes

this is already a thread, please make sure to use the search bar so you don’t make a topic that already exists!

8 Likes

my name is going to be Alex cause I’m a young cool cat :sunglasses:

5 Likes

I’ve been following Byte for a long time but just found the forum today. But when I was making this thread nothing popped up.

1 Like

My name is going to be Ganonthecannon69

9 Likes

wyatthedrick

1 Like

:joy:lol

2 Likes

Who said so

3 Likes

I’m sorry no Hablo Ingles

2 Likes

ingles…

3 Likes

Que :rage::rage::rage::rage:

2 Likes

Alyx or Alley Redd idk i think i like alyx better

1 Like

It will be Chabe

1 Like

My username is going to be “username” so nobody will forget it.

wait a min, kinda like this idea :eyes::eyes:nobody steal :triumph:

6 Likes

I go by many names. But I will forever be known as the ByteGawd

lol JK just ShawdGawd

1 Like

Mine’s definitely will be Galactica​:city_sunset:Knight and btw when’s byte gonna come out?!:laughing::laughing:

1 Like

@FarodFunny :iphone:

2 Likes

@ifeanyi

1 Like

or wait just @i could snap ooh

1 Like

@domHofmann

2 Likes